Artystyczna Planeta Meqan

Instrumnetaliści, wokaliści, pasjonaci fotografii muzyki welcome in my world :D

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-01-13 20:28:51

Przemek

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-13
Posty: 4
Punktów :   

Fotografia jako pascja czy dobra praca ?

Przeprowadzam ankietę na temat "Czy fotografia może być teraz dobrą pracą lub znakomitym hobby ?". Mimo iż jestem początkującym fotografem, wiem że potrzeba umiejętności i trochę szczęścia żeby zrobić bardzo dobre zdjęcie. Czy według was praca fotografa może być tymczasowa żeby czasem sobie dorobić, czy może opłaca się na stałe, jeżeli oczywiście to możliwe.

Dziękuję

Offline

 

#2 2012-01-13 20:31:51

Maqda

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-13
Posty: 11
Punktów :   

Re: Fotografia jako pascja czy dobra praca ?

Drogi Przemku .